søndag 17. august 2008

MOODS!!Fantastisk show-skuffende design...


Lene Nystrøm åpnet showet
Moods gutta er de aller beste i klassen på markedsføring, og de kan virkelig å lage show, men jeg må være ærlig å si at designen var heller svak denne gang. Kolleksjonen i år heter "Barock and roll", men jeg så lite eller ingenting av hverken barokk eller rock i plaggene som ble vist...Det ble litt for mye all over the place for min del, og dessverre var showet preget av endel svake kvinnnelige modellprestasjoner(som er veldig uvanlig til MOODS å være!!)som dro inntrykket enda litt mere ned. Gutta derimot, fikk virkelig skinne denne kvelden, og da de bøffeste gutta kom ut i Moods-boxerne fikk jeg mange blåmerker av all klypingen i låret fra hun som satt ved siden av meg og gliste bredt...:)
Jeg fikk heller ikke tak på hverken hår eller make-up denne gangen, og følte at ting her også sprikte i litt for mange retninger...
Men ellers er det jo alltid en fest med Moods-gjengen, og lokasjonen på Norsk Folkemuseum satte en veldig fin ramme for visningen!!

Og igjen: jeg tar av meg hatten for hvor flinke de er på merkevarebygging!!!!


Tore og Jama

Ingen kommentarer: