onsdag 5. november 2008

Schoo, Theresesgate 35 b tlf:22609260

Schoo er en liten søt skobutikk på Bislett man absolutt kan finne seg noen godbiter.
Jeg var innom der forrige uke, og falt for et par skoletter fra Sixtyseven som var satt ned fra 1300 til 200 kr!!!Eureka!!
Schoo fører kjente merker som f.eks Dr.Martens(som har hatt en ny vår, og vil holde koken gjennom denne høsten og vinteren)Replay og Tommy Hilfiger, men er mest opptatt av å fronte internasjonale merker som de fleste ikke har hørt om!
Ta turen innom om du befinner deg rundt Bislett traktene:)

Bikerboots er sooo HOT denne sesongen!!Disse er fra Dr.Martens, og er dine for 18 hundrelapper!!

Jeg er veldig svak for skoletter med ikke altfor høy hæl(siden jeg er 175 på strømpelesten fra før)-og er de i skinn og har en liten sløyfe på også, er jeg solgt!!Kmb,990 kr!Forrige sesong var preget av skoletter mens de høye ble lagt litt tilside i skoskapet,men nå kan du trygt ta de frem igjen for jo høyere jo bedre nesten-trenger ikke gå all Pritty Woman mener jeg(!!!),men litt over knærne er superchic!!Og en annen skotrend som er observert på de mest kjente fashionistaene er detaljer som nagler,skruer eller andre metalliske dupeditter.
Bla opp 2990 kr, og du kan putte disse lekkerbisknene i posen din!!

Disse cutisene med blondedetaljer fra Sixtyseven havnet som sagt i min shoppingbag!

Ingen kommentarer: