onsdag 5. november 2008

Soul, Bygdø Allé 28 b tlf:22550013

På Frogner ligger Soul, en high-end store som fører merker som Marc by Marc Jacobs, Givenchy, DKNY, Michael Kors og Celine for å nevne noen. Her bør saldoen din vise seg fra sin beste side, ellers vil du nok ikke forlate butikken med mer enn våte( og knuste) drømmer om et par fantastiske Marc Jacobs eller Givenchy sko...

Anyways, jeg klarte ikke å holde fingrene av fatet da jeg fikk øye på en DKNY tubekjole i et sort/bronse metallisk stoff og struttende skjørt-whhhhiiiiiii!Må ha den-bare må ha den!!!!
Og siden de hadde salg den dagen, og 20 % off-ble den mine mine mine....my precious....hehe!!

Tempting vindus-shopping!!
This pic doesn't do it justice, men den er mucho pøøørrrty altå;)
DKNY,2800 kr





Somethin' for x-mas??Michael Kors, 2490 kr

Blond'o mania fra Givenchy, 25990 kr

Buckle up-these boots are made for walkin'!! 5290 kr fra Givenchy

Soul har mye bra stash også fra merker som bl.s Missoni og den norske smykkedesigneren, Chanti B!

Ingen kommentarer: