torsdag 30. april 2009

dagens must-have summerproduct!


Jeg har sikkert prøvd titusen forskjellige selvbruningskremer(!!!),men ender alltid opp med å gå tilbake til Cliniques variant...Den er lett å smøre ut og jeg digger at det faktisk er farge på kremen slik at du ser hvor du har smurt, samt at man får følelsen av en instant-effect!Den lukter heller ikke superbad, og gir en naturlig shimmereffekt som reflekterer fint mot sollys.
Det jeg har å utsette på er designen, som er helt grusom og ser ut som noe en hund kunne gjort fra seg!!Ikke akkurat noe som pynter opp badehylla for å si det sånn!!Hva skjer med å gjøre innpakningen litt mer delikat og sexy liksom???!!!
Anyways,huden min er uansett blitt melkehvit igjen...Fargen fra vinterens tur til Hawaii satt faktisk ganske lenge, men nå må det altså litt juks til for å få tilbake den samme gløden. Så i morgen skal jeg ta frem tryllekremen som alltid står litt skjult bak andre produkter som ser mye freshere ut,hehe ;)

Ingen kommentarer: