søndag 10. mai 2009

MIRAMIRA

Det er vanskelig å komme unna gull når man sminker Mira. Hun rett og slett elsker fargen både som skygge, shimmer og glitter! More is More!! Denne kvelden fikk hun lyst på fregner oxo;)

Forrige mandag holdt Mira Craig en preview på sin nye kles-smykke og solbrillekolleksjon/launch av sin nye CD "Ghetto Fairytale". Jeg har jobbet med Mira mange ganger nå, og var ansvarlig for make-up'en på hele showet som talte ikke mindre enn ni modeller, 4 dansere og 5 korister i tillegg til Mira selv som alle skulle ha masse glitter og steiner i make-upen, så det ble en lang men morsom dag:)Jeg hadde med meg superflinke Fredrik Elvsaas Thmpson og Miriam Robstad, så vi fikk gjort unna alle før showet startet!
Fra moteshowet kan man si at kolleksjonen var veldig Mira!Sweet and innocent fairytailgirl meets the ghettogirl!!Plaggene var veldig candy-inpirert i fargene; babyrosa,babyblå,mint, gult og hvitt, med mørkere innslag av sort innimellom!. Mira har ikke lagt fra seg strikkepinnene, så det var endel heklavarianter av topper og kjoler, i tillegg til miniskjørt av silke med rysjer og faux fur vester -og hoodies!Og smykkene er virkelig bling-bling all the way, med den sorte engelen som gjennomgangsfigur!
Jeg har hørt mange forskjellige tilbakemeldinger på kolleksjonen hennes i både positiv og negativ retning, men uansett hva du måtte mene; dama er uten tvil den mest driftige dama ever!!Hun får ting til å skje, og er ikke redd for å følge sine drømmer!Props!!
PS:solbrillene fra kolleksjonen er superfete, og jeg skal garantert anskaffe meg et par!!:)

Meg(som begynner å få stor gravid-mage!!) & Mira

Mira er sponset av make-up store!

Ingen kommentarer: