torsdag 11. juni 2009

SAMSAYA!

Meg(som begynner å bli greit gravid-pløsete;) og vakrevakre Samsaya

OMG-jeg gleder meg så sykt til portrettbildene jeg og fotograf
Mona Nordøy gjorde av Samsaya for noen uker siden kkommer ut. Tror de kommer i augustutgaven av Henne!Bildene ble helt fantastiske(cred til Mona), og håret ligeså(cred til Eirik Thorsen). Og ikke minst cred til Samsaya selv, som er en utrolig kul og god jente med vanvittig kameratekke!Og jeg har en følelse av at spesielt ett bilde vil få litt ekstra oppmerksomhet fra resten av pressen rundt omkring....gled dere;)Dessuten får du se vakre kjoler fra Atmosfär, Leila Hafzi og Cecilie Melli!!

Ellers er det ikke mye tid eller ork til mye blogging for tiden, så antar at det ikke er så mange som gidder å følge bloggen min jevnlig nå-forståelig nok...All tid går med til oppussing,jobbing, soving eller auing på sofaen når bekkenløsningen blir for ille...Merker jeg orker mindre og mindre for tiden, så bloggingen lider mye av det-men sånn får det være en stund...

Er 80% sykemeldt nå, så denne uken har jeg ikke jobbet i det hele tatt(dvs jeg har en shoot på søndag som jeg gleder meg masse til: nye VIPS-kolleksjonen a/w-10!!Har blogget om VIPS flere ganger tidligere!), mens neste uke har jeg bare en fotoshoot med Ylvisbrødrene,som jeg forøvrig oxo gleder meg masse til!Jobbet med de på "Ylvis møter veggen", og mer nydelige & morsomme gutter skal man lete lenge etter(med unntak av Thomas og Harald kanskje,som jeg dessverre ikke har jobbet med...)

Ellers tror jeg juliutgaven av Henne snart er ute, og hvis jeg ikke tar helt feil kommer det en nydelig moteserie "bikini-boudoir style" med Maria Skappel fotografert av Miss supertalented Isabel Watson, mens jeg har gjort styling,hår & make-up!Løp & Kjøp!!:)

Ingen kommentarer: