onsdag 3. september 2008

COMPANYS,Bogstadveien 6,tlf:23367560

Støvletter fra Designer Remix,2900 kr
Var en tur innom Companys i Bogstadveien idag, og ble forelsket i et par støvletter fra Designer Remix jeg bare måtte ha...!!Hadde nesten ikke lyst til å ta de av da jeg kom hjem, for de er so got damn comfy å ha på!!:)
Companys fører andre merker også, som bl.a ; Marlene Birger, Bruuns Bazaar, Cottonfield og Tiger(Klarte å få med meg en Tiger-jeans også før jeg klarte å karre meg ut av butikken-men det hjalp at de var på 70%;)!
Men også Paul & Joe sister, Tommy Hillfiger og Paul Smith kan du finne enkelte ting av her.

Grønne og lilla pumps fra Paul Smith, 3000 kr & strikka topp fra Designers Remix, 1600 kr

Skjortekjole fra Bruuns Bazaar, 1800 kr


Skjorte fra Paul & Joe sister, 1300 kr


Kjole fra Marlene Birger, 2400 kr

Ingen kommentarer: