onsdag 3. september 2008

Marthe goes CRAZY på KRY!!

Jeg har blogget KRY på st.hans haugen før, og det er ingen hemmelighet at j'adore j'adore le Store!!!!:)Men i dag gikk jeg virkelig bananas, og klarte virkelig ikke å legge fra meg noe av det jeg hadde prøvd!! Så her er noen av guddissene jeg fikk med meg hjem:)

Tubekjole med lommer fra won hundred, 1599 kr


Dødsdigg cardigan fra Cottonfield, 1199 kr


Singletkjole fra Minimum, 599 kr


Belte fra Acne, 1200 kr


Disse pumpsene fra Style'snob med supersøte skinndetaljer bak på hælen var på 70%salg, og havnet lett i min handlepose;) (org.pris 899 kr)


Mitt siste kupp ble denne denne kjolen fra Baum und Pferdgarden, som også var satt ned med 70%!!Er et utrolig kult snitt rundt skuldrene faktisk som gjør at de ser smalere ut, og armene er sydd litt sånn "kimonoish" med innsving under albuen!!Perfekt støtte til en kveld med et glass vin i hånden;)
Det er flere igjen i butikken, så løp og kjøp!!:) (org.pris 2199)

Ingen kommentarer: