mandag 29. september 2008

Vareprøvesalg på Holzweiler Agenturer!



Det er mange vareprøvesalg for tiden, og jeg er klar for torsdagens Holsweiler-salg etter at jeg også fant meg endel kule ting på Kaare Lund salget sist lørdag(se bilder under).


Holzweiler Agenturer har som sagt sitt utsalg torsdag-lørdag i Grensen 8 i Oslo(Bakgården til Bare Jazz), og høst/vinterkolleksjonene fra bl.Mads Nørgaard(www.madsnorgaard.com), Minimum(www.minimum.dk) og Andersen & Lauth(http://www.andersenlauth.com/) selges til mellom 50-70% avslag!
De tar både kort og kontant!! See you there:)

Godbiter fra Kaare Lund-salget:


Jakke fra Rag & Bone, i butikk: ca 4000 kr-på salg: ca 1200 kr.
Får aldri nok av korte,sorte, tøffe jakker;)

Kjole fra Fifth Avenue Shoe Repair, i butikk: ca 2000 kr-på salg: ca 500 kr.
Digg bomullskjole jeg gleder meg til å bruke når jeg reiser på ferie til Hawaii om et par uker:)

Elsker singletkjoler,særlig hvis de har lommer for da blir de deilig laidbacke:)
Singletkjole fra Replay, i butikk: ca 1000 kr- på salg: ca 300 kr

Denne Whyredkjolen har jeg siklet på lenge, men syntes den var litt dyr, så ble glad når jeg fikk den på 70%avslag:) I butikk: ca 3000 kr- på salg: 999 kr

Ingen kommentarer: